نکته❗️

❗️درج آگهی برای انجام امتحانات و تقلب، انجام پایان‌نامه و پروپوزال امری غیر‌قانونی و خلاف عرف می‌باشد و مورد تایید سایت و کانال های مربوط نیست و به هیچ عنوان اگهی در این باره درج نمی‌شود.

❗️سایت و کانال های مربوط در قبال عدم تطابق آگهی درج شده اگهی دهنده و محتوای مورد نظر شخص آگهی دهنده مسئولیتی ندارد و محتوای غیر قانونی رد و بدل شده در پیوی و چت خصوصی افراد به هیچ عنوان ربطی به سایت و کانال های مربوط میهن پروژه ندارد و مورد تایید سایت و کانال های مربوط نیست.

‼️درصورت گزارش تخلف، آگهی و فرد متخلف فوراً از سایت و کانال های مربوط حذف می‌شوند.

❗️ هدف سایت و کانال های مربوط ما که از سال ۹۷تاسیس شده این بوده که کاره پاره وقت وشغل ایجاد کنیم برای دانشجویان عزیز که با انجام پروژه های نظیر ترجمه ، برنامه نویسی ،تایپ و … بتونن کسب درآمد کنند ، یکسری اگهی های استخدامی که به ما میدن ،
همچنین اگر دانشجویی نیاز به رفع اشکال و کمک توی پروژه های خودش داشت بتونه از بقیه کمک بگیره.

‼️ الان که به فصل امتحانات مجازی نزدیک میشیم با چالش امتحان و تقلب مواجه هستیم و اعلام میکنیم به هیچ عنوان اگهی تقلب و امتحان درج نخواهیم کرد و اگر موردی مشاهده شود فورا اگهی و فرد ازسایت و کانال های مربوط حذف می شوند لذا برای این موارد مراجعه نفرمایید.

❌ حتما به موارد پایین دقت کنید ❌
⚖️ قوانین ثبت اگهی
📄 به دلیل سو استفاده از ایدی ها اگهی های درخواستی بعد چند روز حذف میشوند .متن آگهی باید برای یک خواسته و نیازمندی باشه یعنی نمیتونی چندتا موضوع مختلف رو توی یه آگهی ثبت کنی.

1️⃣ توی متن آگهی استفاده از لینک و موارد تبلیغاتی مجاز نیست!

2️⃣ استفاده از کلمات مستجهن و توهین آمیز ممنوع است.

3️⃣ درج آگهی تقلب، امتحان، پایان نامه، پرپوزال ممنوع است و درصورت درج توسط پشتیبانی حذف می‌گردد⛔️ عدم تطابق خواسته اگهی دهنده با متن اگهی ربطی به سایت و کانال های مربوط ندارد و درصورت مشاهده تخلف اگهی و شخص فورا حذف خواهند شد.

4️⃣ شما تایید میکنید که به اختیار خود اگهی ثبت میکنید و ما در ان نقشی نداریم و تمامی مسئولیت های ثبت اگهی با شماست و هرگونه سواستفاده برعهده اگهی دهنده است.
اگر قبول ندارید از ثبت اگهی منصرف شوید.

5️⃣ اگر بعد از زدن اگهی به نتیجه نرسیدید ما اگهی شمارو مجدد و به صورت 🌹رایگان🌹در سایت و کانال های مربوط منتشر میکنیم و حتی اگربازهم به نتیجه نرسیدید مبلغ اگهی عودت داده خواهد شد. برای درج مجدد اگهی خود یا پس گرفتن مبلغ آگهی به ادمین سایت و کانال های مربوط پیام دهید.

×

چت انلاین 

× پشتیبانی آنلاین